مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی سبزتدریس - انتخاب رشته،مشاوره تحصیلی،کنکور،ارشد

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی سبزتدریس - انتخاب رشته،مشاوره تحصیلی،کنکور،ارشد

مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی ارشد دکتری علمی کاربردی پیام نور انتخاب رشته نظام وظیفه معافیت امریه تیزهوشان منابع

پیوندها

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۷ ب.ظ

برای کسب اطلاعات درباره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95 با مشاوران سبزتدریس تماس حاصل نمایید. تماس از طریق تلفن های ثابت سراسر کشور با شماره – 9099071647

.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری طی سال های اخیر تبدیل به یک فرصت مناسب برای داوطلبانی شده است که به هر عنوانی از انتخاب رشته خود راضی نبوده اند و یا با اشتباه در انتخاب رشته و رعایت نکردن اولویت های انتخاب رشته دچار مشکلاتی شده و مجبورند به دانشگاهی بروند که علاقه ای به آن ندارند.پس این دسته از داوطلبان با توجه به شرایطی که پیش روی خود می بینند تصمیم به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت میگیرند که تصمیم کاملا درستی است.مشاوران مرکز سبزتدریس حتی به آن داوطلبانی که در انتخاب رشته خود موفق شده اند و نتیجه مطلوبی بدست آورده اند هم توصیه میکنند که دوباره شانس خود را امتحان کنند.شاید شما هم جزو افرادی باشید که در رشته دلخواه خود قبولی  گرفته اید اما دانشگاه خود را نمی پسندید.فرصت را از دست ندهید! در رشته ی مورد نظر خود و در دانشگاه مورد علاقه انتخاب رشته کنید و منتظر نتایج باشید، حتی اگر قبول نشوید چیزی را از دست نخواهید داد.

%d8%aa%da%a9%d9%85%db%8c%d9%84-%d8%b8%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%aa-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d8%b1%db%8c-95

 

زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95

در سال 95 تاریخ دقیق از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای شروع انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95 اعلام نشده است اما بر اساس تاریخ های اعلام شده در سال قبل، در آخرین روز های ماه مهر و یا اوایل آبان ماه باید منتظر شروع این تکمیل ظرفیت باشیم.البته در صورت اعلام تاریخ دقیق می توانید در کانال تلگرام سبزتدریس اطلاعات جدید را بدست آورید.

 

رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95

برای بیشتر داوطلبان، مخصوصا داوطلبان تجربی یک سوال بزرگ دیگر در این میان مطرح است که آیا رشته های پزشکی ، پرستاری ، دندان پزشکی و… هم در این تکمیل ظرفیت ارائه می شود یا خیر؟ با توجه به دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال های گذشته رشته های پیراپزشکی زیادی مانند مامایی ، هوشبری ،اتاق عمل و… بر اساس سوابق تحصیلی ارائه شده است.این رشته های پیراپزشکی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور بوده اند و دارای آزمون مصاحبه و شرایط خاصی هستند که در انتخاب آنها باید حتما به آنها توجه ویژه داشت.دفترچه تکمیل ظرفیت 3 رشته ریاضی ، تجربی و انسانی برای سال 94 در زیر قرار داده شده و می توانید آنها را دانلود نمایید و به محض قرار گرفتن دفترچه های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال 95 می توانید آنها را در کانال تلگرام سبزتدریس دانلود کنید.

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ریاضی 94

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری تجربی 94

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری انسانی 94

 

شرایط شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95 چیست

تمامی داوطلبانی که در کنکور سراسری 95 شرکت کرده باشند می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95 هم شرکت کنند.دقت نمایید که تفاوت اصلی تکمیل ظرفیت کنکور آزاد با سراسری در نحوه ارزشیابی در انتخاب رشته است.در کنکور سراسری معمولا قبولی در رشته محل ها بر اساس سوابق تحصیلی است و نه رتبه و تراز کسب شده.

 

توصیه های مهم در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

بر اساس آماری که سازمان سنجش ارائه کرده درصد بسیار بالایی از داوطلبان انتخاب رشته خود را در کافی نت ها انجام می دهند که این موضوع باعث جا به جایی در عکس ارسالی آنها میشود و به عکس شخص دیگری به جای عکس آنها قرا میگیرد و باعث مشکلات بسیاری برای آنها می شود.برای تدریس خصوصی عربی کنکور ، دبیرستان و مکالمه با ما در ارتباط باشید.

همچنین دیده شده به دلیل عدم آگاهی از نمرات و معدل عددی به اشتباه در این فیلد ها وارد میشود که سازمان سنجشتوصیه اکید درباره این موضوع داشته که این اعداد به درستی وارد شوند.

موضوع دیگر شیوه انتخاب رشته می باشد که گاها بر اساس رتبه داوطلب انجام میشود. باید توجه داشته باشید که اگر کلمه “صرقا بر اساس سوابق تحصیلی” در این تکمیل ظرفیت وجود داشته باشد، باید توجه خود را از رتبه به سوابق تحصیلی معطوف کنید.


منبع: تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95


مشاوره تحصیلی   مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد     ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 96     

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96    ثبت نام آزمون دکتری 96  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی