مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی سبزتدریس - انتخاب رشته،مشاوره تحصیلی،کنکور،ارشد

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی سبزتدریس - انتخاب رشته،مشاوره تحصیلی،کنکور،ارشد

مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی ارشد دکتری علمی کاربردی پیام نور انتخاب رشته نظام وظیفه معافیت امریه تیزهوشان منابع

پیوندها

مشاوره نظام وظیفه

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ق.ظ

مشاوره نظام وظیفه

مشاوره نظام وظیفه

مشاوره نظام وظیفه

برای کسب هرگونه اطلاعات درخصوص مشاوره نظام وظیفه با مشاوران مرکز سبزتدریس تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

یکی از مسائلی که جوانان سرزمینمان در سن 18 سالگی خواه ناخواه باید به آن فکر کنند و در نهایت تصمیم بگیرند رفتن به خدمت مقدس سربازی می باشد به این دلیل که از سن 18 سالگی جوانان مشمول مقررات خدمت وظیفه عمومی قرار خواهند گرفت به همین خاطر رفتن به خدمت سربازی از دغدغه های مهم جوانان خواهد بود. البته درصد بسیاری از جوانانی که در آستانه اعزام به خدمت هستند در این مورد تمایل زیادی به تصمیم گیری و یا رفتن به خدمت سربازی ندارند و سعی بر این دارند که از راه های دیگری مثل دریافت معافیت هایی چون معافیت پزشکی، معافیت کفالت، معافیت تحصیلی و … از رفتن به خدمت سربازی امتناء کنند.در هر صورت لازم دانستیم برای آگاهی شما متقاضیان گرامی در خصوص نظام وظیفه و مسائل مرتبط با آن به طور اختصاصی بهمشاوره نظام وظیفه ببپردازیم تا با درنظر گرفتن تمامی مسائل در این خصوص اقدام به تصمیم گیری نماید.

طول مدت خدمت سربازی

یکی از مهم ترین سوالی که برای متقاضیان در خصوص خدمت سربازی مطرح می شود اطلاع از طول مدت خدمت سربازی است که لازم است به اطلاعتان برسانیم که طول مدت خدمت سربازی دوره ضرورت به شرح زیر می باشد:

1-طول خدمت سربازی کارکنان وظیفه مأمور به دستگاه‌های غیر نظامی (امریه): 24 ماه.

2-طول خدمت سربازی کارکنان وظیفه در نیروهای مسلح و یگان‌های حفاظت در مناطق عادی: 21 ماه.

3-طول خدمت سربازی کارکنان وظیفه غیربومی در مناطق امنیتی غیر درگیر، مناطق عملیاتی مناطق محروم و بد‌آب‌و هوا: 19 ماه

4-طول خدمت سربازی کارکنان وظیفه در مناطق جنگی و امنیتی درگیر: 18 ماه

محرومیت های ناشی از عدم دارا بودن کارت پایان خدمت سربازی

از دیگر مواردی که برای متقاضیان مورد سوال قرار می گیرد این است که در صورت عدم رفتن به خدمت سربازی و عدم دارا بودن کارت پایان خدمت سربازی جوانان چه محرومیت هایی خواهند داشت و چه امتیازاتی را از دست خواهند داد که در قسمت زیر به محرومیت های ناشی از عدم دارا بودن کارت پایان خدمت پرداخته ایم.

1- استخدام به هر صورت (رسمی، پیمانی، روزمزد و خرید خدمت) در وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی و وابسته به دولت و نهادهای قانونی و شرکت‌های دولتی.

2-دریافت هر گونه وام و کمک‌های کشاورزی و صنعتی و دامداری و مسکن از طریق بانک‌ها و وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی و وابسته به دولت و نهادهای قانونی.

3-کاندیدا شدن جهت انتخابات مجلس شورای اسلامی و سایر شوراها و انجمن‌های قانونی.

4-صدور پروانه کسب و اجازه اشتغال و عضویت در شرکت‌های تعاونی.

5- دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی و وابسته و نهادهای قانونی.

6-شرکت در آزمایشات رانندگی و دریافت گواهینامه.

مدارک نشان‌دهنده رسیدگی به وضع مشمولیت افراد

متقاضیان در صورت دارا بودن مدارک زیر این امکان را خواهند داشت تا از خدمات موضوع ماده 10 قانون وظیفه عمومی بهره‌مند شوند و این مدارک نشان‌دهنده رسیدگی به وضع مشمولیت افراد می باشد.

1-گواهی اشتغال به خدمت برای کارکنان نیروهای مسلح و افراد متعهد خدمت در دستگاه‌های غیرنظامی.

2-گواهی اشتغال به تحصیل (معافیت تحصیلی) در مدت اعتبار آن.

3-برگ آماده به‌خدمت بدون غیبت در مدت اعتبار آن.

4-گواهی اشتغال به خدمت برای کارکنان وظیفه.

5-کارت پایان خدمت دوره ضرورت.

6-برگ معافیت موقت در مدت اعتبار آن.

7-گواهی صادره از واحدهای وظیفه عمومی.

8- کارت معافیت دائم.

آیا امکان تغییر و یا تمدید تاریخ اعزام برای متقاضیان وجود خواهد داشت ؟

در پاسخ به این سوال که آیا امکان تغییر و یا تمدید تاریخ اعزام برای متقاضیانی وجود خواهد داشت یا خیر باید بگوییم که پاسخ مثبت است و مشمولان در صورتی که در تاریخ معین شده جهت اعزام به خدمت اقدام ننمایند در صورت داشتن شرایط زیر تاریخ اعزام آنها به تعویق می‌افتد:

1-در صورتی که بیماری مشمولان و یا صدمات جسمانی وارده ناشی از حوادث و سوانح (خارج از موضوع ماده 40 قانون خدمت وظیفه عمومی)، مورد تأیید پزشک معتمد سازمان وظیفه عمومی قرار بگیرد،‌تاریخ اعزام مشمولان حداکثر تا 2 ماه به تعویق می‌افتد.

2-تعویق اعزام مشمولان در صورت فوت همسر و فرزند حداکثر 6 ماه، پدر و مادر حداکثر 3 ماه، ‌برادر و خواهر حداکثر 2 ماه و پدر و مادر همسر حداکثر یک ماه از زمان فوت امکان پذیر خواهد بود.

3-امکان یک تا شش ماه تعویق در تاریخ اعزام با ارایه مدارک و مستندات معتبر برای مشمولانی که به علت بروز بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و یا وقوع حوادث مانند سقوط هواپیما، آتش‌سوزی و… (خارج از موضوع ماده 40 قانون خدمت وظیفه عمومی)، ‌خود یا یکی از اعضای درجه یک خانواده (پدر، مادر، همسر و فرزند) به طور جدی آسیب دیده باشند یا منزل مسکونی آنان بالای 50 درصد خسارت دیده باشد وجود خواهد داشت.

4-در صورتی که زمان ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته‌شدگان قطعی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی (داخل و خارج از کشور) بعد از موعد اعزام باشد، اعزام آنها حداکثر تا شش ماه به تعویق می‌افتد.

5- دارندگان برگ اعزام تاریخ‌‌های مرداد، شهریور و دی ماه هر سال که منتظر اعلام نتیجه آزمون‌ مراکز سنجش آموزش عالی هستند، موعد اعزام آنان حسب مورد حداکثر تا دو ماه به تعویق می‌افتد.

6-ورزشکاران تیم‌های ملی با درخواست فدارسیون مربوط جهت اعزام به مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی، موعد اعزام آنان بنا به تشخیص رئیس سازمان وظیفه عمومی حداکثر تا چهار ماه به تعویق می‌افتد.

7-مشمولانی که در حال طی مراحل نهایی گزینش و استخدام در نیروهای مسلح می‌باشند، در صورت تأیید موضوع از سوی سازمان مربوط، اعزام آنان حداکثر تا 4 ماه به تعویق می‌افتد.

8-حداکثر تا 2 ماه تعویق در تاریخ اعزام برای مشمولان متأهل در صورت داشتن شرایط خاص (تولد فرزند، بیماری شدید همسر و فرزند و…).

9-تعویق در تاریخ اعزام حداکثر تا 2 ماه ب برای مشمولانی که قصد تشرف به حج تمتّع را دارند.

مدت اضافه خدمت و بخشودگی اضافه خدمت برای مشمولان غایب

متقاضیان گرامی توجه داشته باشید که برابر با ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، در صورتی که مدت غیبت اولیه مشمولان غایب در زمان صلح تا سه ماه باشد، به سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت آنان از سه ماه تا یک سال باشد، به شش ماه اضافه خدمت تنبیه می‌گردند و مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح از یک سال بیشتر باشد علاوه بر شش ماه اضافه خدمت، به عنوان سرباز فراری محسوب و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.اما در خصوص بخشودگی اضافه خدمت نیز لازم است بدانید که در صورتی که مشمولان غایب در تاریخ در نظر گرفته شده توسط نظام وظیفه خود را معرفی نمایند در شمول بخشودگی اضافه خدمت قرار می‌گیرند.

موارد غیبت مشمولان

در صورتی که مشمولان درموعد مقرر که توسط سازمان وظیفه عمومی جهت رسیدگی و یا اعزام احضار شوند و مشمولان نسبت به معرفی خود کوتاهی نمایند به عنوان مشمولان غایب شناخته می‌شوند که در قسمت زیر موارد غیبت مشمولان را عنوان کرده ایم.

1- در صورتی که افراد پس از رسیدن به سن 18 سال تمام، ظرف مدت شش ماه خود را معرفی نکنند (این بند شامل افرادی می‌شود که قبل از سن مشمولیت ترک تحصیل کرده و یا دیپلم گرفته باشند و در مهلت 6 ماهه معرفی، وارد دانشگاه نشده باشند) به عنوان مشمولان غایب محسوب خواهند داشت.

2-در صوری که دانش‌آموزان و دانشجویان مشمول پس از ترک تحصیل، انصراف، اخراج و یا فراغت از تحصیل، ظرف مدت یک سال خود را معرفی نکرده باشند هم جزو مشمولان غایب محسوب می شوند.

3- چنانچه مشمولان در صورت دارا بودن معافیت موقت ، پس از انقضاء مدت اعتبار، ظرف یک ماه خود را برای تجدید رسیدگی معرفی نکنند از مشمولان غایب به شمار می روند.

4-عدم معرفی کارکنان نیروهای مسلح و متعهدین خدمت در دستگاه‌های غیر نظامی پس از استعفاء یا برکناری، ظرف مدت 6 ماه.

5- دانش‌آموزان و دانشجویان مشمول که مدت تحصیل آنان بیش از سقف مجاز به طول انجامیده باشد.

6-صادر شدن برگ آماده خدمت برای مشمولان و عدم حضور.

معافیت تحصیلی و حداکثر مهلت استفاده از معافیت تحصیلی

دانش آموزان مدارس و دانشجویان مراکز آموزش عالی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و یا مورد تأیید آن وزارت و دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی یا غیر دولتی داخلی و خارجی مورد تأیید وزارتخانه های علوم و بهداشت و طلاب حوزه های علمیه که در حین تحصیل به سن مشمولیت رسیده و یا می رسند، تا زمانی که به تحصیلات خود ادامه می دهند، از اعزام به خدمت دوره ضرورت معاف می باشند.

دانشجویان و طلابی که از شرایط معافیت تحصیلی استفاده می کنند باید پس از پایان تحصیل حداکثر تا یک سال وضعیت خود را به سازمان وظیفه عمومی اطلاع دهند.در خصوص مدت زمان استفاده از معافیت تحصیلی باید بگوییم که براساس اعلام سازمان وظیفه عمومی کلیه ی دانشجویان و مشمولان دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و مشمولان فارغ التحصیل مقاطع دانشگاهی یا معادل آن در حوزه های علمیه، چنانچه در مهلت یک سال پس از فراغت از تحصیل در هر مقطع بر اساس مقررات وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یکی از دانشگاه ها پذیرفته شوند، تا زمانی که به تحصیل اشتغال دارند، می توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند.

البته به خاطر داشته باشید که در صورتی که دانشجو متقاضی از معافیت پزشکی یا سایر معافیت ها استفاده نماید دریافت معافیت تحصیلی اشکالی را در روند رسیدگی به معافیت دائم ایجاد نمی کند و دانشجو می تواند پس از پایان دوره معافیت تحصیلی پرونده ی معافیت دائم خود را مجددا رسیدگی کند.

حداکثر مهلت استفاده از معافیت تحصیلی برای دانش آموزان تا سن بیست سال تمام و در هر یک از مقاطع تحصیلی کاردانی دو و نیم سال، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته سه سال، کارشناسی پیوسته پنج سال و کارشناسی ارشد پیوسته شش سال، دکترای پزشکی پیوسته هشت سال و دکترای تخصصی شش سال است. که در مواقع ضروری و با شرایط خاص امکان افزایش این مدت برای دانش آموزان و دانشجویان وجود دارد.

مراحل دریافت معافیت پزشکی سربازی

متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط خاص جسمی و یا روانی می توانند برای دریافت معافیت پزشکی اقدام می نمایند که البته معافیت پزشکی یا به صورت دائم و یا به صورت موقت و در برخی موارد به صورت معاف از خدمات رزمی می باشد. دریافت معافیت پزشکی سربازی شرایط و ضوابط خاص خودش را دارد که در قسمت زیر به طور کامل مراحل دریافت معافیت پزشکی و نحوه دریافت کارت پایان خدمت را عنوان کرده ایم.برای آگاهی از انواع معافیت خدمت سربازی 96 کلیک نمایید.

1-دریافت دفترچه ی راهنمای خدمت وظیفه ی عمومی .

2-مراجعه به پزشک و انجام معاینه ی اولیه .

3- تکمیل فرم خود اظهاری سوابق بیماری مشمول خدمت سربازی

4-اقدام به ثبت درخواست معافیت پزشکی در دفاتر خدمات الکترونیکی نظام وظیفه

5-مراجعه به بیمارستان جهت انجام معاینات تخصصی و ارسال جواب معاینه پزشکی به حوزه ی رسیدگی کننده.

6- پس از برگزاری جلسه شورای پزشکی متقاضیان می توانند کارت پایان خدمت خود را دریافت نمایند.

انواع بیماری ها جهت دریافت معافیت پزشکی سربازی :

بیماری های عمومی شکم و دستگاه گوارش و جراحی عمومی

روماتولوژی و بافت همبند بیماری های غدد مترشحه و داخلی

داخلی مغز و اعصاب (نورولوژی) بیماری های استخوان (اسکلت)

خون و انکولوژی (بدخیمی ها) دستگاه ادراری و تناسلی

فک و دهان و دندان چشم و عوارض بینایی

بافت های زیر پوست گوش و حلق و بینی

قلب و عروق بیماری های عفونی

اعصاب و روان جراحی مغز و اعصاب

ریه و قفسه صدری

شرایط ادامه تحصیل در صورت قبولی در دانشگاه در مدت سربازی

برای مشمولان در صورت پذیرش (از طریق کنکور و یا بدون کنکور) در هر یک از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم از جمله دانشگاه‌های سراسری، آزاد، فنی و حرفه‌ای، علمی کاربردی معافیت تحصیلی صادر می شود.بنابراین نظام وظیفه در قبال قبولی متقاضیان برای ادامه تحصیل موظف به صادر کردن معافیت تحصیلی می باشد. در قسمت زیر بخشی از ضوابط برای ادامه تحصیل دانشجویانی که در مدت سربازی در دانشگاه قبول می شوند را در اختیارتان قرار داده ایم.برای آگاهی از شرایط تحصیل همزمان با خدمت سربازی و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کلیک نمایید.

1- فارغ التحصیلان دیپلم و یا پیش دانشگاهی غیر غایب متولد سال های قبل ، مشروط بر اینکه دیپلم رشته های فنی – حرفه ای و کارودانش را حداکثر تا پایان 22 سالگی و پیش دانشگاهی را تا پایان 24 سالگی به اتمام رسانیده باشند نیز مجاز به ادامه تحصیل تا مقطع دکتری می باشند.

2- مشمولانی که طبق مقررات این آئین نامه در آزمون ورودی دانشگاه‌ها شرکت می‌کنند در صورت فراخوان وظیفه عمومی مانند سایر مشمولین در موعد مقرر به خدمت دوره ضرورت اعزام می‌شوند و در صورت اعلام قبولی قطعی سازمان سنجش آموزش کشور، در هر مرحله‌ای از خدمت باشند ترخیص خواهند شد و باقی مانده خدمت سربازی خود را بعد از فراغت از تحصیل انجام خواهند داد.

3- ادامه تحصیل در حین خدمت و همچنین ادامه تحصیل مشمولان غایب مقدور نیست.

4- این افراد پس از قبولی در دانشگاه با برگه اولیه ثبت نام به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و گواهی موقت معافیت از سربازی به سبب ادامه تحصیل را دریافت خواهند کرد.

برای کسب آگاهی در خصوص شرایط استخدام سرباز معلم 96 ،نحوه دریافت امریه سربازی 96 ، امریه آموزش و پرورش، مشاوره انتخاب رشته ،انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 96، بهترین منابع کنکور 97 ، مشاوره انتخاب رشته دکتری با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی سبزتدریس تماس بگیرید.

منبع: مشاوره نظام وظیفه

مشاوره تحصیلی – سبزتدریس – تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 – برنامه ریزی کنکور 96 – برنامه ریزی کنکور تجربی – تاثیر معدل در کنکور 96 – انصراف از تحصیل – انصراف از دانشگاه – تعهد خدمت – مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد – منابع کنکور 96 – بهترین آزمون آزمایشی – مقایسه آزمون های آزمایشی – برنامه ریزی تیزهوشان – پیراپزشکی بدون کنکور – پزشکی بدون کنکور – بهترین کتاب های کمک درسی کنکور – کارنامه سبز چیست – اعتراض به نتایج کنکور آزاد – رتبه قبولی رشته های دانشگاه آزاد –رتبه قبولی دانشگاه آزاد – رتبه قبولی پرستاری – برنامه ریزی کنکور ارشد 96 – تغییر رشته در مقطع کارشناسی ارشد – امریه سربازی – نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 – ثبت نام آزمون دکتری 96 – ثبت نام کنکور دکتری 96 – شهریه دانشگاه پردیس – مشاوره کنکور 96 – انتقالی در دانشگاه آزاد – تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95 – ثبت نام کنکور سراسری 96 – تحصیل پزشکی در خارج از کشور – رتبه قبولی مامایی 95 – رتبه قبولی پزشکی 95 – شرایط تحصیل در دانشگاه های پردیس – امریه آموزش و پرورش –امریه شرکت نفت 95 – ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 96 – ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 96 – شیمی دارویی به داروسازی – سهمیه بومی گزینی – ثبت نام کنکور آزاد 96 – ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 96 – اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95– رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95 – دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95 – تاثیر سهمیه بسیج در کنکور سراسری و آزاد – مدارس برتر تهران – امریه خاتم الانبیا – منابع کنکور انسانی – مشاوره تحصیلی تلفنی –تدریس خصوصی عربی – تدریس خصوصی در اسلامشهر – مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد – ثبت نام آزمون تیزهوشان 96 – 97 – انتخاب رشته کنکور سراسری 96 – انتخاب رشته کنکور 96 – شهریه دانشگاه آزاد – سوالات مصاحبه حضوری گزینش آموزش و پرورش – برنامه ریزی کنکور – تفاوت بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد – کارشناسی ارشد بدون آزمونتحصیل همزمان با خدمت سربازی – کارنامه آخرین فرد قبولی ، رتبه قبولی در 3 رشته پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی – کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی دانشگاه آزاد و سراسری 95 – 96 – کارنامه آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری سال 95 – 96 – برنامه ریزی کنکور ریاضی 96 – کارت آزمون تیزهوشان 96 – اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96-97 – شرایط تحصیل مجدد پزشکی – پیرا پزشکی بدون کنکور 96 – مشاوره تلفنی کنکور – مشاوره تحصیلی آنلاین – بهترین دی وی دی های کنکور– کنکور هنر 96 –شرایط ثبت نام کنکور سراسری 96 – مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری – مشاوره تحصیلی حرفه ای – مشاوره تحصیلی دکتری – انتخاب رشته کنکور آزاد 96 – ثبت نام آزمون نمونه دولتی 96 – 97 –مصاحبه دکتری سراسری 96 – مشاوره انتخاب رشته کنکور 96 – کنکور انسانی 96 – کنکور ریاضی 96 – کنکور تجربی 96 – میزان تاثیر سهمیه ها در کنکور سراسری و آزاد – اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 – 97 –حذفیات کنکور 96 – تفاوت دوره های تمام وقت و پاره وقت دانشگاه آزاد – برنامه ریزی کنکور 97 – شرایط تحصیل در مالزی – جمع بندی کنکور 96 – شرایط تحصیل در اتریش – شرایط تحصیل در نروژ – شرایط تحصیل در فرانسه – شرایط تحصیل در انگلستان – راهنمای ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی – نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی —- شرایط تحصیل در ایتالیا – شرایط تحصیل در سوئیس – شرایط تحصیل در سوئد – شرایط تحصیل در آمریکا – شرایط تحصیل در کانادا – شرایط تحصیل در ژاپن – ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96 – 97 – مشاوره تحصیلی رایگان – کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 96 – انتخاب رشته دکتری سراسری 96 — انتخاب رشته دکتری آزاد 96 – کانال تلگرام مشاوره تحصیلی – تاریخ برگزاری کنکور سراسری 96 – شرایط تحصیل در روسیه – شرایط تحصیل در هلند – شرایط تحصیل در برزیل – بهترین منابع کنکور 97 –انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 96 – مشاوره انتخاب رشته دکتری – اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان تهران 96 – 97 – برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد 97 – شرایط تحصیل در اسپانیا – برنامه ریزی کنکور تجربی 97 – شرایط تحصیل در قبرس – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی دانشگاه دولتی 95 – 96 – پرستاری بدون کنکور – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته فیزیوتراپی دانشگاه دولتی 95 – 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته شنوایی شناسی دانشگاه دولتی 95 – 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته کار درمانی دانشگاه دولتی 95 – 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته علوم تغذیه دانشگاه دولتی 95 – 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته بهداشت حرفه ای دانشگاه دولتی 95 – 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی عمران دانشگاه دولتی 95 – 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته حقوق دانشگاه دولتی 95 – 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی معماری دانشگاه دولتی 95 – 96 – منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی نقشه برداری دانشگاه سراسری و آزاد 96 – شرایط تحصیل در اوکراین – پزشکی بدون کنکور – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه دولتی 95 – 96 – شرایط تحصیل در بلژیک – شرایط تحصیل در دانمارک – شرایط تحصیل در لهستان – دندانپزشکی بدون کنکور – برنامه ریزی کنکور انسانی 97 – برنامه ریزی کنکور ریاضی 97 – انتخاب رشته کنکور 96 – اعلام نتایج آزمون دکتری 96 – 97 –انتخاب رشته ارشد 96 – امریه سربازی 96 – انتخاب رشته کنکور تجربی 96 – انتخاب رشته کنکور سراسری 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته بینایی سنجی دانشگاه دولتی 95 – 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته اتاق عمل دانشگاه دولتی 95 – 96 – ثبت نام دانشگاه آزاد 96 – ثبت نام دانشگاه آزاد – شهریه دانشگاه پیام نور 96 – ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد – ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد – لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96– لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد – لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد – ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی –لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 – ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی –شهریه دانشگاه علمی کاربردی 96 – 97 – ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی –ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96 – منابع کنکور هنر 96 – ثبت نام دانشگاه پیام نور 96 – ثبت نام دانشگاه پیام نور – ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور – لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور – لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی – لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی — انتخاب رشته کنکور انسانی 96 – نرم افزار انتخاب رشته کنکور 96 – امریه سپاه 96 – نرم افزار انتخاب رشته مجازی — انتخاب رشته کنکور ریاضی 96 – منابع کنکور ریاضی 97 –اعلام نتایج کنکور ارشد 96 – امریه شهرداری 96 – امریه وزارت دفاع 96 – انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 – اعلام نتایج کنکور ارشد 96 –منابع کنکور انسانی 97 – ترمیم معدل برای کنکور 96 – کارت آزمون نمونه دولتی 96 – شرایط استخدام سرباز معلم 96 – تحصیل پزشکی در اتریش – تحصیل پزشکی در آلمان – انتخاب رشته کنکور 96 در استان تهران – شهریه دانشگاه آزاد 96 – شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد 966 –

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۲۵
  • ۲۵۵ نمایش
  • محمد عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی