مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی سبزتدریس - انتخاب رشته،مشاوره تحصیلی،کنکور،ارشد

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی سبزتدریس - انتخاب رشته،مشاوره تحصیلی،کنکور،ارشد

مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی ارشد دکتری علمی کاربردی پیام نور انتخاب رشته نظام وظیفه معافیت امریه تیزهوشان منابع

پیوندها

مشاوره امریه

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ق.ظ


مشاوره امریه

مشاوره امریه

مشاوره امریه

برای کسب هرگونه اطلاعات درخصوص مشاوره امریه با مشاوران مرکز سبزتدریس تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

مطالعه این مقاله برای آن دسته از متقاضیانی که هیچگونه آشنایی با امریه و نحوه دریافت آن ندارند و از امریه فقط اسم آن به گوششان خورده است می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد به این دلیل که در این مقاله مشاوران مرکز مشاوره تحصیلیسبزتدریس به طور اختصاصی به گردآوری اطلاعاتی کاربردی در خصوص امریه و همچنین مشاوره امریه پرداخته اند که شما  متقاضیان را از تمامی جزئیات و موارد مرتبط با امریه ، انواع امریه، نحوه دریافت آن و تمامیی سوالاتی که ممکن است در خصوصامریه در ذهنتان مطرح شود را مطلع خواهند کرد.بنابراین اگر خواهان دریافت امریه هستید با مطالعه این مقاله می توانید اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نمایید.

امریه چیست و چه کاربردی دارد؟

در ابتدا برای معرفی و آشنایی شما عزیزان با امریه باید بگوییم که امریه به طرحی که با هدف تامین نیروی انسانی در ارگان ها، سازمان های امریه گیر و نهاد های دولتی که نیازمند نیروی کار در زمینه های مختلف (شامل طیف گسترده ای از تخصص ها) می باشند اطلاق می شود که انواع گوناگونی دارد برایی مثال امریه خاتم الانبیا ، امریه آموزش و پرورش ، امریه شرکت نفت 96 ، امریه سربازی ، امریه سپاه ، امریه شهرداری ، امریه وزارت دفاع که طی آن هم پرسنل و نیروی مورد نیاز سازمان های مذکور تامین می شود و هم متقاضیان به جای خدمت در پادگان ها می توانند دوره خدمت سربازی خود را به مدت 200 ماه به صورت امریه در ارگان ها، وزارتخانه ها ، نهاد های دولتی و … بگذرانند. توجه داشته باشید که مراکز دولتی هم از طریق اعلامیه های رسمی و هم از طریق غیر رسمی امریه می پذیرند که البته رشته مدرک تحصیلی یکی از مهم ترین موارد پذیرفته شدن امریه شما در سازمان ها و وزارت خانه ها خواهد بود بنابراین می بایست مطابق با رشته ی تحصیلی خود اقدام به ارسال امریه نمایید.

مشاوره امریه خاتم الانبیا

در رابطه با امریه خاتم الانبیا لازم است بدانید که یکی از تخصصی ترین بخش های نیروهای نظامی ایران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه است که در حوزه های ساخت و ساز و تامین نیاز های نیرو های مسلح کشور با هدف ساخت سازه های بزرگ صنعتی از قبیل سد، نیروگاه و…طراحی شده است.ضمن اینکه این قرارگاه از میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد وحتی دکتری اقدام به جذب متقاضیان می نماید.دارا بودن سابقه بسیج ، برای افرادی که دارای سابقه بالای بسیج بوده و در بسیج مناطق خود سابقه کار دارند و عضو فعال بسیج هستند حتی تخفیف معدل اعمال می گردد و این افراد می توانند با نیم معدل کمتر از معدل اعلامی قرارگاه نیز جذب شوند.

از دیگر شرایط دریافت امریه خاتم الانبیا حداقل 6 ماه سابقه بسیج عادی است و متقاضیان در صورت بسیجی فعال بودن و یا افرادی که در بسیج محلات فعال بوده و حکم مسئولیتت دارند در اولویت پذیرش امریه این دستگاه قرار دارند. چون این نهاد یکی از زیر مجموعه های نیرو های نظامی است بیشتر تلاش دارد تا از میان بسیجیان نیروهای خود را انتخاب کند.دارابودن معدل بالای 14 برای فارغ التحصیلان مراکز دولتی و معدل بالای 14.5 برای فارغ التحصیلان سایر مراکز آموزشی هم از شرایط مهم این قرارگاه خواهد بود.( برای بیسجیان فعال، فرزندان جانبازان و ایثارگران و برادران شهید به شرط داشتن سایر شرایط تا سقف نیم نمره امکان پایین تر بودن معدل وجود دارد).

برای آگاهی از لیست رشته های مورد پذیرش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و دانشگاه های و معدل های مورد پذیرش امریه خاتم الانبیا بر روی لینک امریه خاتم الانبیا کلیک نمایید.

مشاوره امریه آموزش و پرورش

هر ساله آموزش و پرورش استان ها بر اساس سهمیه وابسته به وزارت آموزش و پرورش اقدام به جذب امریه در آموزش و پرورش و یا به عبارت دیگر جذب سرباز معلم می نمایند که متقاضیان ضمن دارا بودن مدارک دانشگاهی و یا کاردانی امکان پذیرش به عنوان امریه در آموزش و پرورش را خواهند داشت.طول مدت تدریس و یا خدمت در آموزش و پرورش 22 سال می باشد و متقاضیان در صورت پذیرفته شدن به عنوان سرباز معلم در مدت زمان تدریس در آموزش و  پرورش مبلغی به عنوان حق التدریس نیز تعلق خواهد گرفت.ضمن اینکه غالبا از سرباز معلمان در سطوح مبتدی در مناطق روستایی و یا در رشته های فنی در هنرستان ها استفاده می شود و نکته قابل توجه دیگر اینکه پس از اتمام این دوره هیچ مسئولیتی جهت استخدام سرباز معلمان به صورت رسمی بر عهده ی وزارت آموزش و پرورش نخواهد بود.برای آگاهی از شرایط و ضوابط دریافت امریه آموزش پرورش و آگاهی از شرایط استخدام سرباز معلم 96 کلیک نمایید.

مشاوره امریه سپاه

برای پذیرش در سپاه و به عبارت دیگر دریافت امریه سپاه مدرک تحصیلی خاصی مد نظر نخواهد بود اما شرایط خاص خودش را دارد.اما در خصوص دریافت امریه سپاه لازم است بدانید که در صورتی که متقاضیان عضو کمیته امداد ، جانباز یا شهید نباشند باز هم امکان دریافت امریه سپاهرا خواهند داشت.شرایط و مدارک پذیرش مشمولان در سپاه به شرح زیر می باشد:

1-مراجعه به سازمان ها و ارگان هایی که به مدرک تحصیلی ، رشته یا تخصص شما نیاز داشته باشند .
2- دارا بودن کارت سبز (گذراندن دوره تکمیلی بسیج یا به عبارتی داشتن کفایت از آموزش).
3- دارا بودن سابقه بسیج فعال یا بسیج عادی
4- عدم غیبت

مشاوره امریه شرکت نفت

در خصوص دریافت امریه شرکت نفت 96 به اطلاعتان می رسانیم که شرکت نفت نیز اقدام به جذب برخی از فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مرتبط با صنعت نفت به صورت امریه می نماید که شرایط خاص خودش را دارد.شرایط پذیرش داوطلبان در امریه شرکت نفت به این صورت است که :

1-داوطلبان در ابتدا میبایست در سایت وزارت نفت اقدام به ثبت نام نمایند و درخواست خود را 6 ماه قبل از پذیرش سربازان ارائه دهند.

2-کسب معدل 14 برای فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی در مقطع کارشناسی و کسب معدل 15 در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر ،کسب معدل 17 برای فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد ودانشگاه های غیرانتفاعی ،کسب معدل 16 برای فارغ التحصیلان فرزندان کارکنان صنعت نفت. ضمن اینکه دریافت امریه شرکت نفت مطابق نیاز شرکت ها می باشد.

3-ملاک انتخاب متقاضیان طبق امتیازات و تعداد مورد نیاز جهت پذیرش می باشد.

لازم به ذکر می باشد که با توجه به محدودیت سهمیه، بورسیه های وزارت نفت و دانش آموختگان صنعت نفت در اولویت اصلی قرار دارند البته در صورت وجود سهمیه مازاد دیگر دانش آموختگان هم پذیرفته خواهند شد.برای آگاهی از رشته های تحصیلی مورد پذیرش در امریه شرکت نفت بر روی لینک امریه شرکت نفت 96 کلیک نمایید.

مشاوره امریه وزارت دفاع

اگر خواهان دریافت امریه وزارت دفاع هستید لازم است بدانید که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز مراکز درمانی تعداد معدودی از فارغ التحصیلان برتر دانشگاه های کشور را در رشته های پزشکی و پیراپزشکی استخدام می نماید که متقاضیان ضمن دارا بودن شرایط و مدارک لازم جذب می شوند.پذیرش و انتخاب امریه وزارت دفاع صرفاً‌ از میان فارغ التحصیلان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد مطابق با شرایط اعلام شده در دستورالعمل نیروی انسانی می باشد.
1-اولویت با معرفی متقاضیان واجد شرایط از سوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی و مدیریت حراست آموزش عالی، اداره کل امور شاهد و ایثارگران بنیاد شهید می‌باشد.
2- در صورتی که تعداد داوطلبان بیشتر از سهمیه تخصیصی استان باشد اولویت با متقاضیانی خواهد بود که معدل بالاتری داشته باشند.
3- پذیرش و یا عدم پذیرش مشمولین معرفی شده بر عهده سازمان خواهد بود بنابراین شروع به کار مشمولین پس از اتمام دوره آمورش رزم مقدماتی و طی مرحله قانونی و به شرط تأیید هسته گزینش امکان‌پذیر می‌باشد.مشمولین در صورت عدم تأیید گزینش و یا عدم کارایی به یگان ارشد مربوطه معرفی خواهند شد.متن کامل را می توانید در لینک امریه وزارت دفاع مشاهده نمایید.

مشاوره امریه شهرداری

برای آشنایی با نحوه دریافتامریه شهرداری باید بگوییم که سازمان شهرداری به منظور تامین نیروی انسانی خود اقدام به جذب متقاضیانی که تحصیلات عالیه و تخصص دارند می نماید در خصوص حقوق و ساعت کاری متقاضیان نیز لازم است بدانید که ساعت کاری و حقوقی که به کارمندان امریه پرداخت می شود مانند سربازان دیگر است.ضمن اینکه انتخاب محل خدمت برعهده ی سازمانی  است که داوطلب در آن تقاضای امریه کرده است.برای آگاهی از رشته هایی مورد نیاز برای استخدام در امریه شهرداری بر روی لینک امریه شهرداری کلیک نمایید.

شرایط پذیرش امریه

داشتن یکی از شروط کافیست

1- تاهل

2- معاف از رزم

3- تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی

4- بستگان درجه یک خانواده ایثارگران (شهدا ، مفقودالاثر ، جانبازان و آزادگان)

شرایط لازم جهت دریافت امریه پس از فارغ التحصیلی

1-تسویه با دانشگاه و ارسال نامه تسویه حساب از دانشگاه به سازمان نظام وظیفه عمومی.

2-متقاضیان می بایست جهت پذیرفته شدن به عنوان امریه به قسمت کارگزینی سازمان های دولتی و اداره ها مراجعه نمایند.

3-متقاضیان برای ارائه مدارک به سازمان وظیفه عمومی فقط 12 ماه از زمان فارغ التحصیلی فرصت خواهند داشت.

4- تقریبا یک ماه پس از ارسال مدارک به سازمان وظیفه عمومی، برگ سبز به آدرس منزل متقاضیان ارسال خواهد شد که زمان دقیق اعزام به مراکز نظامی بر روی برگ سبز مشخص شده است.

5- با توجه به محدودیت ادارات و یا سازمان های دولتی در پذیرش امریه اولویت بر اساس زمان مراجعه می باشد. بنابراین بلافاصله پس از دریافت برگ سبز آن را به سازمان وظیفه عمومی تحویل دهید.

6-برای سازمان وظیفه عمومی سایت مشخصی وجود ندارد و ارتباط با این سازمان تنها به صورت تلفنی انجام می پذیرد.

7-در صورت پذیرفته شدن به عنوان امریه، مشمولان موظف به گذراندن دوره آموزشی در پادگان های نظامی خواهند بود.

معرفی تعدادی از سازمان های امریه پذیر

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی

سازمان گسترش و نوسازی صنایع

سازمان حفاظت محیط زیست

سازمان ثبت اسناد واملاک

سازمان میراث فرهنگی وگردشگری

سازمان آموزش فنی و حرفه ای

وزارت کار و امور اجتماعی کشور

سازمان حفاظت محیط زیست

سازمان ثبت اسناد واملاک

سازمان زندان ها و اقدامات تامینی

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی

معاونت راهبردی ریاست جمهوری

وزارت آموزش وپرورش تهران

سازمان مدیرت و برنامه ریزی

سازمان انرژی اتمی

وزارت نیرو ایران

وزارت نفت ایران

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت صنایع ومعادن

مراکز بهزیستی کشور

وزارت مسکن و شهرسازی

سازمان بازرسی کشور

سازمان هواپیمایی

جهاد دانشگاهی

بنیاد شهید انقلاب اسلامی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

سازمان نوسازی مدارس

نهاد ریاست جمهوری

برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص انواع معافیت خدمت سربازی 96 نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96 ، انتخاب رشته کنکور سراسری 96 ،مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد می توانید با با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلیسبزتدریس تماس بگیرید.

منبع: مشاوره امریه

مشاوره تحصیلی – سبزتدریس – تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 – برنامه ریزی کنکور 96 – برنامه ریزی کنکور تجربی – تاثیر معدل در کنکور 96 – انصراف از تحصیل – انصراف از دانشگاه – تعهد خدمت – مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد – منابع کنکور 96 – بهترین آزمون آزمایشی – مقایسه آزمون های آزمایشی – برنامه ریزی تیزهوشان – پیراپزشکی بدون کنکور – پزشکی بدون کنکور – بهترین کتاب های کمک درسی کنکور – کارنامه سبز چیست – اعتراض به نتایج کنکور آزاد – رتبه قبولی رشته های دانشگاه آزاد –رتبه قبولی دانشگاه آزاد – رتبه قبولی پرستاری – برنامه ریزی کنکور ارشد 96 – تغییر رشته در مقطع کارشناسی ارشد – امریه سربازی – نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 – ثبت نام آزمون دکتری 96 – ثبت نام کنکور دکتری 96 – شهریه دانشگاه پردیس – مشاوره کنکور 96 – انتقالی در دانشگاه آزاد – تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95 – ثبت نام کنکور سراسری 96 – تحصیل پزشکی در خارج از کشور – رتبه قبولی مامایی 95 – رتبه قبولی پزشکی 95 – شرایط تحصیل در دانشگاه های پردیس – امریه آموزش و پرورش –امریه شرکت نفت 95 – ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 96 – ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 96 – شیمی دارویی به داروسازی – سهمیه بومی گزینی – ثبت نام کنکور آزاد 96 – ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 96 – اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95– رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95 – دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95 – تاثیر سهمیه بسیج در کنکور سراسری و آزاد – مدارس برتر تهران – امریه خاتم الانبیا – منابع کنکور انسانی – مشاوره تحصیلی تلفنی –تدریس خصوصی عربی – تدریس خصوصی در اسلامشهر – مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد – ثبت نام آزمون تیزهوشان 96 – 97 – انتخاب رشته کنکور سراسری 96 – انتخاب رشته کنکور 96 – شهریه دانشگاه آزاد – سوالات مصاحبه حضوری گزینش آموزش و پرورش – برنامه ریزی کنکور – تفاوت بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد – کارشناسی ارشد بدون آزمونتحصیل همزمان با خدمت سربازی – کارنامه آخرین فرد قبولی ، رتبه قبولی در 3 رشته پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی – کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی دانشگاه آزاد و سراسری 95 – 96 – کارنامه آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری سال 95 – 96 – برنامه ریزی کنکور ریاضی 96 – کارت آزمون تیزهوشان 96 – اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96-97 – شرایط تحصیل مجدد پزشکی – پیرا پزشکی بدون کنکور 96 – مشاوره تلفنی کنکور – مشاوره تحصیلی آنلاین – بهترین دی وی دی های کنکور– کنکور هنر 96 –شرایط ثبت نام کنکور سراسری 96 – مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری – مشاوره تحصیلی حرفه ای – مشاوره تحصیلی دکتری – انتخاب رشته کنکور آزاد 96 – ثبت نام آزمون نمونه دولتی 96 – 97 –مصاحبه دکتری سراسری 96 – مشاوره انتخاب رشته کنکور 96 – کنکور انسانی 96 – کنکور ریاضی 96 – کنکور تجربی 96 – میزان تاثیر سهمیه ها در کنکور سراسری و آزاد – اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 – 97 –حذفیات کنکور 96 – تفاوت دوره های تمام وقت و پاره وقت دانشگاه آزاد – برنامه ریزی کنکور 97 – شرایط تحصیل در مالزی – جمع بندی کنکور 96 – شرایط تحصیل در اتریش – شرایط تحصیل در نروژ – شرایط تحصیل در فرانسه – شرایط تحصیل در انگلستان – راهنمای ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی – نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی —- شرایط تحصیل در ایتالیا – شرایط تحصیل در سوئیس – شرایط تحصیل در سوئد – شرایط تحصیل در آمریکا – شرایط تحصیل در کانادا – شرایط تحصیل در ژاپن – ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96 – 97 – مشاوره تحصیلی رایگان – کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 96 – انتخاب رشته دکتری سراسری 96 — انتخاب رشته دکتری آزاد 96 – کانال تلگرام مشاوره تحصیلی – تاریخ برگزاری کنکور سراسری 96 – شرایط تحصیل در روسیه – شرایط تحصیل در هلند – شرایط تحصیل در برزیل – بهترین منابع کنکور 97 –انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 96 – مشاوره انتخاب رشته دکتری – اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان تهران 96 – 97 – برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد 97 – شرایط تحصیل در اسپانیا – برنامه ریزی کنکور تجربی 97 – شرایط تحصیل در قبرس – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی دانشگاه دولتی 95 – 96 – پرستاری بدون کنکور – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته فیزیوتراپی دانشگاه دولتی 95 – 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته شنوایی شناسی دانشگاه دولتی 95 – 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته کار درمانی دانشگاه دولتی 95 – 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته علوم تغذیه دانشگاه دولتی 95 – 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته بهداشت حرفه ای دانشگاه دولتی 95 – 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی عمران دانشگاه دولتی 95 – 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته حقوق دانشگاه دولتی 95 – 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی معماری دانشگاه دولتی 95 – 96 – منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی نقشه برداری دانشگاه سراسری و آزاد 96 – شرایط تحصیل در اوکراین – پزشکی بدون کنکور – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه دولتی 95 – 96 – شرایط تحصیل در بلژیک – شرایط تحصیل در دانمارک – شرایط تحصیل در لهستان – دندانپزشکی بدون کنکور – برنامه ریزی کنکور انسانی 97 – برنامه ریزی کنکور ریاضی 97 – انتخاب رشته کنکور 96 – اعلام نتایج آزمون دکتری 96 – 97 –انتخاب رشته ارشد 96 – امریه سربازی 96 – انتخاب رشته کنکور تجربی 96 – انتخاب رشته کنکور سراسری 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته بینایی سنجی دانشگاه دولتی 95 – 96 – حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته اتاق عمل دانشگاه دولتی 95 – 96 – ثبت نام دانشگاه آزاد 96 – ثبت نام دانشگاه آزاد – شهریه دانشگاه پیام نور 96 – ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد – ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد – لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96– لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد – لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد – ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی –لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 – ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی –شهریه دانشگاه علمی کاربردی 96 – 97 – ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی –ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96 – منابع کنکور هنر 96 – ثبت نام دانشگاه پیام نور 96 – ثبت نام دانشگاه پیام نور – ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور – لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور – لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی – لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی — انتخاب رشته کنکور انسانی 96 – نرم افزار انتخاب رشته کنکور 96 – امریه سپاه 96 – نرم افزار انتخاب رشته مجازی — انتخاب رشته کنکور ریاضی 96 – منابع کنکور ریاضی 97 –اعلام نتایج کنکور ارشد 96 – امریه شهرداری 96 – امریه وزارت دفاع 96 – انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 – اعلام نتایج کنکور ارشد 96 –منابع کنکور انسانی 97 – ترمیم معدل برای کنکور 96 – کارت آزمون نمونه دولتی 96 – شرایط استخدام سرباز معلم 96 – تحصیل پزشکی در اتریش – تحصیل پزشکی در آلمان – انتخاب رشته کنکور 96 در استان تهران – شهریه دانشگاه آزاد 96 – شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد 966 –

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۲۵
  • ۱۹۶ نمایش
  • محمد عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی