مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی سبزتدریس - انتخاب رشته،مشاوره تحصیلی،کنکور،ارشد

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی سبزتدریس - انتخاب رشته،مشاوره تحصیلی،کنکور،ارشد

مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی ارشد دکتری علمی کاربردی پیام نور انتخاب رشته نظام وظیفه معافیت امریه تیزهوشان منابع

پیوندها

شرایط تحصیل در دانمارک

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ب.ظ

شرایط تحصیل در دانمارک

شرایط تحصیل در دانمارک

شرایط تحصیل در دانمارک

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل در دانمارک با مشاوران مرکز سبزتدریس تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

در این مقاله شرایط تحصیل در دانمارک را بطور کامل شرح خواهیم داد.همچنین شرایط تحصیل در تمامی کشور ها را می توانید در سایت سبزتدریس مطالعه نمایید.برای ورود به این بخش روی لینک تحصیل در خارج از کشور کلیک نمایید.توجه نمایید که این بخش به مرور کامل شده و مقالات بیشتری در آن قرار می گیرد.

اگر بخواهیم به طور خلاصه به معرفی کشور دانمارک برای آن دسته از متقاضیانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند بپردازیم باید بگوییم که کشور دانمارک واقع در شمال اروپا می باشد و زبان رسمی مردمان این کشور به زبان دانمارکی است و این کشور به عنوان کشوری با کمترین فساد اداری در دنیا معروف است.اگر شما هم کشور دانمارک را برای تحصیل انتخاب کرده اید در ادامه مطالب به طور اختصاصی به بررسی شرایط تحصیل در کشور دانمارک در مقطع کارشناسی،، شرایط تحصیل درر کشور دانمارک در  مقطع کارشناسی ارشد، شرایط تحصیل در کشور دانمارک در مقطع دکتری، هزینه های زندگی در کشور دانمارک و معرفی دانشگاه هایی دانمارک پرداخته ایم.پیشنهاد می کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

شرایط تحصیل در کشور دانمارک در مقطع کارشناسی

در خصوص تحصیل در مقطع کارشناسی در دانمارک به اطلاعتان می رسانیم که زبان تدریس در دانشگاه های این کشور در مقطع  کارشناسی به زبان دانمارکی ارائه می شود . بنابراین دارا بودن مدرک زبان دانمارکی الزامی خواهد بود. طول دوره تحصیل در این مقطع 4 سال می باشد. در خصوص حق کار در این مقطع لازم است بدانید که دانشجویان در مقطع کارشناسی در کشور دانمارک اجازه 10 ساعت کار در هفته را خواهند داشت که به ازای هر ساعت کار حدودا بین 8 تا 10یورو حقوق دریافت خواهند کرد.از دیگر مزایای تحصیل در این کشوراین است که امکان یافتن شغل برای دانشجویان پس از فارغ التحصیلی بسیار راحت خواهد بود.

لیست دانشگاه های کشور دانمارک

1- Kobenhavns Universitet (University of Copenhagen)
2- Aarhus Universitet (University of Aarhus)
3- Roskilde Universitet Center (Roskilde University)
4- Aalborg Universitet (Aalborg University)
5- Danmarks Tekniske Universitet (Technical University of Denmark)
6- Handelshojskolen i Kobenhavns (Copenhagen Business School)
7- Handelshøjskolen i Åarhus (The Aarhus School of Business)
8- Det Kgl. Danske Kunstakademi (The Royal Danish Academy of Fine Arts)
9- Danmarks Laererhojskole (Royal Danish School of Educational Sciences)
10- Arkitektskolen i Åarhus (The Aarhus School Architecture)

شرایط تحصیل در کشور دانمارک در مقطع کارشناسی ارشد

در صورتی که خواهان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانمارک هستید لازم است بدانید که تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور دانمارک بدون شرکت در آزمون ورودی صورت می گیرد و دانشجویان بر اساس سوابق تحصیلی و تایید نظر اساتید پذیرش می شوند.طول دوره تحصیل در این مقطع به مدت 2 سال خواهد بود و زبان تدریس در دانشگاه های این کشور در مقطع کارشناسی ارشد  به زبان انگلیسی ارائه می شود. همچنین دارا بودن مدک زبان آیلتس  نیز از شرایط تحصیل در این مقطع خواهد بود. در این مقطع هم به دانشجویان اجازه 20 ساعت کار دانشجویی در هفته داده خواهد شد که به ازای هر ساعت 8 تا 10 یورو حقوق دریافت خواهند کرد.

تحصیل در دانمارک

تحصیل در دانمارک

شرایط تحصیل در کشور دانمارک در مقطع دکتری

برای آن دسته از دانشجویانی که قصد دارند مقطع دکتری را در کشور دانمارک بگذرانند باید بگوییم که زبانتحصیل در مقطع دکتری در دانمارک به زبان انگلیسی خواهد بود. در مقطع دکتری در کشور دانمارک به دانشجویان بورسیه تحصیلی نیز تعلق خواهد گرفت که دانشجویان از این طریق می توانند هزینه های مربوط به دوره تحصیل خود را پوشش دهند.البته در کشور دانمارک به دانشجویان در مقطع دکتری حقوقی ماهیانه به میزان 2  هزار دلار داده خواهد شد.ضمن اینکه دانشجویان در این مقطع هم اجازه ی 30 ساعت کار دانشجویی در هفته را خواهند داشت که به ازای هر ساعت 4 تا 8 یورو حقوق دریافت خواهند کرد.

شرایط اخذ بورسیه ی تحصیلی در مقطع دکتری در دانمارک

1- دارا بودن مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه های معتبر

2-ارائه  مدرک زبان انگلیسی (حداقل آیلتس  ۶٫۵)

3- جلب نظر یک استاد مشاور و پشتیبانی وی از تز دکترا

4- ارائه تالیفات از قبیل مقالات بین المللی ، کتاب و …

هزینه های زندگی در کشور دانمارک

هزینه زندگی درکشور دانمارک در مقطع کارشناسی 600 تا 800 یورو در ماه می باشد که بیشترین هزینه مربوط به هزینه مسکن می باشد. داوطلبان در صورت ادامه تحصیل در کشور دانمارک می بایست قبل از اقدام به مهاجرت برای رفتن به سفارت نامه ای مبنی بر پشتوانه مالی که مبلغ آن برابر یک سال زندگی در دانمارک است را ارائه دهند.هزینه زندگی در مقطع کارشناسی ارشد هم 600 تا 800 یورو در ماه می باشد که در صورت تحصیل در این کشور می بایست نامه مربوط به پشتوانه مالی یک ساله را ارائه دهید. هزینه تحصیل در مقطع دکتری هم به صورت میانگین بین 600 تا 800 یورو در ماه می باشد که مربوط به هزینه های مسکن ، غذا ، رفت و آمد ، بیمه و سایر هزینه هایی است که دانشجو ملزم به پرداخت آن ها در زمان تحصیل و در مقطع دکتری در کشور دانمارک خواهد بود .

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل در دانمارک با مشاوران مرکز سبزتدریس تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۰۷
  • ۱۹۴ نمایش
  • محمد عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی